SUMMER DAYS

by - julho 24, 2017

Dias de verão, os meus preferidos. Os mais longos e felizes sem dúvida nenhuma.
No verão gosto preferencialmente de sair para espaços abertos onde possa apanhar sol.. Base, é o nome do sítio onde fui, fica no Porto, perto da Torre dos Clérigos, á umas semanas vi este sítio giríssimo onde estava imensa gente a ir e aos meus olhos pareceu-me o sitio perfeito~para ir num dia de verão onde esta super calor, 1º por ser ao ar livre, 2º pelo ambiente fantástico e descontraído que o próprio sítio tem, tudo o que eu procuro num sítio.
-
Summer days, my favorites. The happiest and long days with no doubt.
In the summer, I prefer to go out to open spaces where I can see the sun. Base, the name of the place where I went, it's in Porto, near the Clérigos Tower, a few weeks later I saw this very beautiful place where everybody starts to go and it seems to be the perfect place to go on a hot summer day, 1st because it's outdoors, 2nd because of the fantastic and relaxed vibes that the place itself has, everything I look for in a place.

XX, Dani

You May Also Like

0 comentários

< ;