BACK TO SCHOOL

by - setembro 05, 2017

 Olá meninas!!
Bom.. infelizmente e por outro lado ainda bem, porque é o meu último ano, as aulas vão começar em menos de 1 mês. Não que esteja mega ansiosa, porque não dispenso o meu verão por nada, mas também não estou aborrecida com isso, faz parte e há que aceitar ahah
As aulas são sim, uma altura de correria e por vezes demasiado cansaço, mas não deixo de me preocupar com o que visto. Já devem ter visto esta saia lindíssima noutro post (aqui) mas não podia deixar de a escolher como opção para o meu "back to school outfit" e cá está, a saia com os detalhes bordados e uma t-shirt básica toda preta, ténis brancos, carteira, óculos de sol e alguns assessórios.
Espero que tenham gostado

Instagram (aqui) 
-
Hello, girls!!
Well .. unfortunately, and on the other hand still good, because it's my senior year, classes will start in less than 1 month. Not that I'm anxious, because I couldn't get it without summer, but I'm not bored with it either, it's part of it and we must accept it ahah
The classes are yes, a time of rush and sometimes I get too tired, but I don't stop worrying about what I wear. You must have seen this beautiful skirt in another post (here) but I couldn't stop choosing it as an option for my "Back to school outfit" and here it is, the skirt with embroidered details and a black basic t-shirt, white sneakers, purse, sunglasses and some accessories.
Hope you like it 

Instagram (here)

-XoXo, Dani 

You May Also Like

1 comentários

  1. Essa saia é qualquer coisa de adorável!
    Beijinhos :)

    https://you-look-amazing.blogspot.pt

    ResponderEliminar

< ;